طبق تواقفات صورت گرفته طی قرارداد طراحی سایت، تعهدات سرویسدهنده پس از اتمام قرارداد طراحی و تحویل سایت، به صورت درخواست های موردی و یا با عقد قراردادهای پشتیبانی شش یا 12ماهه صورت می پذیرد.
پشتیبانی و دریافت خدمات موردی: سرویس گیرنده می تواند بدون عقد قرارداد مربوطه کلیه ی درخواست های خود را (از قبیل: ارتقا، آموزش، بهینه سازی، و ... ) از طریق سامانه CRM مجموعه و از طریق دسترسی اختصاصی به این پانل با دریافت نام کاربری و رمز عبور مشخص، ارسال نماید. در این حالت، حداقل زمان بررسی و پاسخگویی به هر درخواست 48 الی 72 ساعت پس از ثبتدرخواست در روزهای کاری می باشد. نتیجه درخواستهای ارسال شده از طریق سامانه CRM پس از ارزیابی اولیه، زمانسنجی و برآورد هزینه به مشتری بازخورد داده میشود و در صورت تمایل مشتری به اجرای مورد درخواستی، پس از واریز هزینهی مربوطه و اعلام آن، درخواست وی در مدت زمان برآورد شده، اجرا خواهد شد. بدیهی است در صورت بروز هر عامل مخلی که در اختیار و کنترل طرفین نباشد، تعویق پیش آمده در مدت زمان اجرا لحاظ نخواهد شد. لازم به توضیح است که ارسال درخواست از جانب سرویس گیرنده به منزلهی قبول و تعهد اجرای آن از جانب سرویس دهنده نیست.
نکته 1 : تنها درخواست های مربوط به امنیت، هاستینگ و دامنه در کمتر از 8 ساعت کاری پاسخگویی می شود. و اجرای این نوع درخواستها در اولویت کاری و با توجه به زمان مورد نیاز درخواست صورت خواهد پذیرفت. نکته 2: مدت زمان اعلام شده جهت اجرای درخواست با توجه به نوع و حجم درخواست، زیر ساخت و زمانهای مورد نیاز و همچنین ترافیک کاری مجموعه تعیین میگردد. در صورتی که سرویس گیرنده نیاز به اجرای درخواست در زمان کوتاهتر و یا خارج از ساعات کاری مجموعه و ایام تعطیل را داشته باشد پس از بررسی توسط مجموعه در صورت تشخیص امکانپذیر بودن، این درخواست با دریافت هزینهی اضافی متناسب با زمان مورد نیاز سرویس گیرنده برآورد و اعلام می گردد.
پشتیبانی و دریافت خدمات در قالب قرارداد قراردادهای پشتیبانی بنا به درخواست سرویس گیرنده می تواند برای مدت زمان شش ماه و یا یکسال شمسی منعقد گردد که در سه سطح نقره ای، طلایی و ویژه (VIP) ارایه می گردند.
|
||||
شرح پلن |
سرویس نقره ای |
سرویس طلایی |
سرویس VIP |
|
نحوه ی ارسال درخواست |
سامانه CRM |
* |
* |
* |
تلگرام |
- |
* |
* |
|
فاکس |
* |
* |
* |
|
تلفن |
- |
* |
* |
|
ارایه تخفیف هنگام عقد قراردادهای تکمیلی مربوط به سایت ( تولید محتوا، سئو، عکاسی و ...) |
10% |
17% |
25% |
|
زمان بررسی هر درخواست |
48 ساعت |
36 ساعت |
24 ساعت |
|
حداکثر تعداد درخواستهای تحت پوشش قرارداد در ماه |
6 |
8 |
12 |
|
سرعت اجرای درخواست نسبت به درخواست های عادی یا موردی |
1.2 برابر |
1.5برابر
|
2 برابر |
|
در صورت تمایل به عقد قرارداد پشتیبانی قیمتهای مربوطه با توجه به وب سایت مورد نظر تنظیم و تقدیم می گردد. یادآوری: کلیه ی درخواستهایی که از طریق تلفن صورت می گیرد چنانچه منجر به توافق جهت اجرا شود، می بایست آن به یکی از 3 روش دیگر ثبت گردد. اجرای موارد مندرج در پیوست 1 قرارداد طراحی سایت، مستلزم پرداخت هزینه نمی باشد. اجرای مجدد مواردی که قبلا انجام پذیرفته و بنا به درخواست سرویس گیرنده حذف و یا غیرفعال گردیده است در صورتی که مستلزم صرف زمان و یا هزینه ی اضافی از جانب سرویس دهنده باشد پس از اعلام هزینه و تسویه حساب، توسط سرویس گیرنده اجرا خواهد شد.
|
جستجو در پایگاه دانش
اعلام شرایط و نحوه ی ارایه خدمات پشتیبانی به سرویس گیرندگان پس از تحویل سایت
آيا اين مقاله مفيد بود؟
مقالههای مرتبط
-
آموزش مباحث سایت
درود آموزش های ور...